среда, 21 декабря 2011 г.

САМОАНАЛІЗ


САМОАНАЛІЗ УРОКУ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ



Проведеного у 6 – «Б» класі
08.12.11.

Тема: « Одна і дві букви Н у прикметниках»

Мета: домогтися засвоєння учнями правил написання прикметників з н та нн, формувати вміння виділяти цю орфограму в прикметниках та застосовувати вивчені правила на практиці; виховувати у школярів старанність, наполегливість у навчанні.

Обладнання: підручник, дидактичний матеріал, таблиця.

Тип уроку: урок засвоєння нових знань.

Основні методи і прийоми: робота з підручником, слово вчителя, бесіда, виразне читання, робота з наглядністтю.

Під час підготовки до уроку я дотримувалася загально дидактичних вимог, прописаними у шкільний програмі, визначила оптимальний зміст діяльності на уроці відповідно з рівнем підготовки учнів, вибрала найбільш доцільні методи і прийоми роботи на уроці, для найкращого розвитку пізнавальної діяльності учнів.

На уроці використовувались вербальні методи пояснення нового матеріалу, а також наглядність, що, на мою думку найкраще забезпечує розуміння нової теми. Крім цього, на основі уроків спостережень і спостереженнями за діяльністю і психологічним станом дітей, були підібрані таки форми, види завдань, вправи і текст, що викликали би зацікавленість у вивчанні нового матеріалу, а також підвищену активність.
Для найефективнішого досягнення мети і завдань мною були використані такі методи навчання як: бесіда, творчій диктант, вправи (усні, письмові),  диктант – переклад. Для виконання більшості вправ потрібен був творчій підхід, що особливо подобається учням. За домопогою цього мені вдалося без труднощів провести всі етапи уроку, на належному рівні. 
Нажаль, мені не вдалося використати технічні засоби на уроці, бо школа не має можливостей забезпечити кожен кабінет мультимедійними приладами, але я вважаю, що це ніяк не зробило урок менш цікавішим, а дітей менш активними. 
Крім цього, хочеться зауважити про дисципліну на уроці, та ставлення учнів до предмету, бо протягом усього уроку жодного разу не біло порушено дисципліни, також не було зроблено жодного зауваження.
Отже, попри деякі недоліки і неможливість використовувати мультимедійні засоби урок пройшов на належному рівні, відповідав принципу логічності і послідовності.

Комментариев нет:

Отправить комментарий